• Skip to Content
  • Skip to Main Navigation
  • Skip to Secondary Navigation
  • Return to Homepage
Main menu
  • herkese zip
  • iş'te zip
giriş yapın katılın!
Main menu
  • katılın!
  • Zipcar bana uygun mu?
  • nasıl çalışır?
  • araç bul
  • fiyatlar ve planlar
(Başlatılıyor...)
Close

Yukarıya bir konum girin veya aşağıdaki listeden seçin.

(örn. Cambridge veya 02139 veya 10 State St, Boston MA)

Türkiye

Istanbul

Fransa

Paris

İspanya

Barcelona

Birleşik Krallık

Bristol
Cambridge
London
Maidstone
Oxford

araçlar Kuzey Amerika ve Avrupa genelinde 50'yi aşkın kentte bulunuyor. Bütün Zipcar Kentlerini görün

(Başlatılıyor...)
(Arıyor...)
(Arıyor...)
Konumunuzu saptamayı başaramadık.
Adresinizi ararken bir hata oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
  • giriş yapın
  • hemen katılın
  • herkese zip
  • iş'te zip
  • katılın!
  • Zipcar bana uygun mu?
  • nasıl çalışır?
  • araç bul
  • fiyatlar ve planlar
  • oturumu kapat
You are here
  1. Home ›
  2. herkese zip ›

Zipcar Özgürlüğü için 4 Basit Kural

Join Icon

1. katılın

Sadece birkaç dakika sürer. Bir kez onaylandıktan sonra, kendinize ait bir Zipkart’ınız olur ve seyahatlerinizi planlamaya başlayabilirsiniz.

Reserve Icon

2. rezervasyon yapın

Online ya da mobil uygulamalarla istediğiniz aracı istediğiniz zaman saatlik ya da günlük rezerve edin. Oldukça kolay!

Unlock Icon

3. kilidi açın

Aracınızın kilidini mobil uygulamanız ya da Zipkart’ınızı ön cama birkaç saniyeliğine tutarak kolayca açın. Kapılar açılacak ve sürücü koltuğu sizi bekliyor olacak.

Drive Icon

4. kullanın

Kullanın…ve rezervasyonunuz bittiğinde aracı ona ait park yerine geri getirin. İşte bu kadar.(Unutmayın, yakıt ve sigorta bizden)

neler dahil?

Araç paylaşımının güzelliği, mantıklı olmasında. Ona ihtiyacınız olduğu zaman var, olmadığı zaman yok. Sadece bir daha asla araç sahipliği bedeli, bir araç sigorta faturası ödemek veya yakıt maliyeti konusunda endişelenmek zorunda kalmadığınızı düşünün. Harika.

Yakıt, sigorta & günlük km bizden

Tüm sabit ücretleri veriyoruz; Kapsamlı sigorta ve 20km kadar yakıt bizden. (Tabii eski usulü tercih ederseniz bütün yük omuzlarınızda olur.)

Kendinize ait Zipkart

Kart taşıyan bir Zipster olun. Bu sihirli kart, dünyanın birçok şehrinde bulunan binlerce aracın (ve özel fırsatın) kilidini açar.

Sizi mobil yapan mobil uygulama

Mobil uygulamamızla aracınızın rezervasyonunu yapabilir, kilit açabilir ve hatta kornasını çalabilirsiniz. Posta güvercinlerinden bu yana epey yol kat ettik.

Ücretsiz yükleyin

iPhoneAndroid

 

Sıkça Sorulan Sorular

Tabii ki sorularınız var. Her gün birileri size yepyeni bir aracın anahtarlarını vermeye karar vermiyor.

tümünü genişlet

Zipcar'a Katılım

Zipcar'a katılabilmek için gereken nitelikler nelerdir?

Katılmak için gerekenler:

  • En az 21 yaşında olmak (veya anlaşmalı üniversiteler ile katılınıyor ise 20 yaşında olmak)
    • Eğer 21 yaşın üzerindeyseniz en az 2 yıllık,
    • Eğer anlaşmalı üniversiteler ile katılıyorsanız en az 2 yıllık sürücü ehliyetine sahip olmak
  • Son 3 yıl içerisinde %100 kusurlu olarak 2'den fazla kaza yapmamış olmak, son 2 (iki) yıl içerisinde ehliyetine el konulmamış olmak ve son 3 yıl içerisinde %100 kusurlu olarak 2 (iki)'den fazla kaza yapmamış olmak. Son 5 yıl içerisinde de Üye'ye alkollü araç kullanmaktan herhangi bir ceza uygulanmamış olmak.

Zipcar'a nasıl katılırım?

İnternetten başvurun. Sadece birkaç dakika sürer. 3-7 gün içerisinde Zipkartınız size teslim edilecek. Zipkart sizin için anahtar gibidir.

Üye olmak ne kadar sürer?

İnternet üzerinden kayıt (yalnızca birkaç dakika sürer).

Kullanmaya başlamadan önce bir Zipkarta ihtiyacınız olacak. Zipkartınız sözleşmenizle birlikte başvurunuzdan 3-7 gün sonra posta ile elinize geçecek. İmzalı sözleşmenizin bir kopyası elimize geçer geçmez, Zipkartınızı etkin hale getireceğiz.

Aşağıda gösterilen çalışma saatleri içinde 0850 250 0 947 (0850 250 0 ZIP)numarasından Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayın. Bilgilerinizi kontrol edeceğiz ve üye olmaya uygun olduğunuzu onaylayacağız.

30 günlük deneme nasıl çalışır?

Zipcar'a katılın ve 30 gün deneyin. Eğer size uygun değilse, üyelik ücretinizi geri ödeyeceğiz. Zipcar'ı seveceğinizi biliyoruz. Bu nedenle size söz vermeye hazırız. İşte kurallar:

  • Deneme yalnızca üyelik ücretine uygulanır.
  • Deneme, Ekstra Değer Planı gibi ön ödemeli planlardaki aylık ödeme taahhüdüne uygulanmaz.
  • Kullanım maliyetlerine deneme uygulanmaz.
  • Deneme yalnızca yeni üyeler için geçerlidir. Hesaplarını yeniden açan üyeler deneme kullanımından yararlanamaz.
  • Eğer bir kupon kullanıldıysa ve üyelik 30 gün içinde iptal edildiyse, kupon geçersiz hale gelir ve tüm kullanım üyeden talep edilir.
  • İndirimli fiyat planları için deneme geçerli değildir. Bu Zipcar İK yararına olan, Kurumsal planlar ve sponsorlu planları içerir ama bunlarla sınırlı değildir.
  • Üyelik başvurunuz Zipcar verildiğinde 30 günlük deneme başlar.

Eğer ki, 30 gün içinde üyelikten vazgeçmeyi seçerseniz, bizi 0850 250 0 947 üzerinden arayın üyelik ücretinizi geri ödeyelim.

Kurumsal Zipcar üyeliği teklifiniz var mı?

Evet, İş'te Zip; taksi, araç hizmetleri, kiralık araç, personele yapılan ödemeler ve şirket araç filolarına karşı, büyük para ve zaman tasarrufu sağlayan bir seçenektir. Zipcar çeşitli araç filolarına Pazartesi-Cuma indirimli kullanım ücretleri ile 7/24 self-servis erişim sağlar. Kurumsal araç paylaşımı İş'te Zip hakkında daha fazla bilgi edinin.

tümünü genişlet

Zipcar Rezervasyonu Yapın

Bir araç rezervasyonunu nasıl yaparım?

Web sitesinden veya ücretsiz iPhone® veya Android™ uygulamalarından rezervasyon yapabilirsiniz.

Ayrıca 0850 250 0 947 arayıp bir temsilci aracılığıyla rezervasyonunuzu yaptırabilirsiniz, ancak bu durumda 7 TL Rezervasyon Hizmet Bedeli tahsil edilecektir.

araç rezervasyonunu ne kadar süre için yapabilirim?

Bir seferde en az bir saatlik, en uzun ise 7 günlük rezervasyon yapabilirsiniz. İster hızlı bir alışveriş için, ister tam bir haftalık özgürlük için olsun, yarım saat aralıklarla rezervasyon yapabilirsiniz.

Eğer bir aracı 7 günden fazla kullanmak isterseniz, bizi arayabilirsiniz, size yardımcı olmaya çalışırız. Müsaitliğe, konuma veya diğer etkenlere bağlı olarak, 7 günden uzun rezervasyonları garanti edemiyor olmamızı lütfen anlayışla karşılayın.

Zipcar ile tek yönlü seyahat rezervasyonu yapabilir miyim?

Tek yönlü rezervasyonları şu anda, az sayıda araç grubu ile Boston'da test ediyoruz. Boston'daki araç TEK>YÖN uygulaması ile ilgili daha fazla bilgi edinin.

Diğer tüm rezervasyonlar için araç aracını, yolculuğunuzun bitiminde kendi konumuna iade etmeniz gerekiyor.

Kaç km dahil?

Rezervasyonlar minimum 20 km kapsar.* Bu rezervasyonunuz sırasında herhangi bir ekstra ödeme yapmadan 20 km kadar kullanabileceğiniz anlamına gelir. Kullanımınız bunu aşarsa, şu şekilde ayrıntılandırılır:

24 saat veya daha kısa süren rezervasyonlarda:

  • 20 km dahil
  • Her bir ilave km için 0,50 TL (lüks araçlar için 0,85 TL'ye kadar)

24 saati aşan rezervasyonlarda:

  • Her 24 saatlik süre için 20 km dahil
  • 20 km erişene kadar rezervasyonunuza her ilave saat için 10 km
  • Her bir ilave km için 0,50 TL (lüks araçlar için 0,85 TL'ye kadar)

Belirli bir rezervasyon için ekstra km ücretlerini onay sayfanızdan tahmin edebilirsiniz. Sadece, tahmini maliyetin yanındaki "ayrıntılar" bağlantısını tıklayın.

*Fiyata dahil olan kilometre ülkelere göre değişir. Başka bir ülkede araç kullanmak için daha fazla bilgi edinin.

İptal politikası nedir?

8 saatten kısa rezervasyonlarda, rezervasyonunuzu başlangıç saatinden 3 saat önceye kadar ücret ödemeden iptal edebilir veya kısaltabilirsiniz. 8 saat veya daha uzun rezervasyonlarda, bunu en az 24 saat öncesinde yapmalısınız.

Eğer gereken süre öncesinden iptal etmez ya da kısaltmazsanız, tüm rezervasyon tutarından sorumlu olursunuz.

Aracınızın rezervasyonunu yaptıktan sonra, ödeme yapmadan herhangi bir değişikliği yapabileceğiniz 30 dakikalık bir süre olduğunu dikkate alın.


tümünü genişlet

Zipcar araçları

Ne tip araçlar kullanabilirim?

Aralarından seçim yapacağınız birçok model var, bu nedenle her arzunuza uygun bir araç bulabilirsiniz. Bir Mercedes ile etrafta dolanın, BMW ile müşterilerinizi ziyaret edin veya Fiat ile alışveriş yapın. Bu kadar çok imkan!

Lütfen modellerin şehirden şehire farklılık göstereceğini dikkate alın. Şehrinizdeki diğer araçlara bakın.

araçlar otomatik veya düz vitesli mi?

Bazı araçlarların otomatik bazılarının düz vitesi mevcut. İsterseniz, aramanızı yalnızca otomatik araçları göster olarak filtreleyebilirsiniz.

"Sadece saatlik" araçlar nelerdir?

Bazı şehirlerde yalnızca saatlik araçlar vardır. Bu sevimli araçlar için kent içi kısa kullanımlar için rezervasyon yapılır; üyelere çok kısa sürede daha fazla araçlar erişimi sağlar. Eğer rezervasyon sayfasında günlük fiyatı "Yok" olarak görünüyorsa, araçlar sadece saatlik rezervasyon içindir. Bu araçlar için günlük fiyatlar geçerli değildir.

tümünü genişlet

Kullanım

Bir araç kilidini nasıl açarım?

Size kalmış! Zipkart veya akıllı telefonunuzu kullanabilirsiniz. Zipkart ile kilit açmak için, onu ön camdaki kart okuyucuya karşı tutun. Sadece birkaç saniye sabit tutun, kapıların kilidi açılacaktır. Kilidi aynı zamanda akıllı telefonunuz ile de açabilirsiniz. iPhone® veya Android™ için uygulamalarımız var.

Bir kez içeri girdiniz mi, rezervasyonunuz süresince kapıları kilitlemek ve açmak için anahtar kullanabilirsiniz.

Bazı ülkelerde ilk seferinde Zipkart ile okutmanız gerekecektir. Başka bir ülkede araç kullanımı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Araç anahtarları nerededir?

Anahtar aracınızın torpido gözünde sizi bekliyor. Rezervasyonunuz süresinde kapıları kilitleme ve kilit açma için anahtarı kullanacaksınız. Yalnızca rezervasyonunuzun sonunda anahtarı torpido gözüne bıraktığınızdan emin olun.

Eğer anahtar yerine başlatma düğmesi olan bir araçta iseniz rezervasyonunuz süresince kapıları kilitleme ve kilit açma için Zipkartınızı veya akıllı telefonunuzu kullanmalısınız. Aracı çalıştırmak için, yalnızca ayağınızı frene basıp, başlatma düğmesine basın ve gitmeye hazırsınız.

Bazı ülkelerde anahtar direksiyon miline takılıdır. Araçların başka ülkelerdeki kullanımı için daha fazla bilgi edinin.

Aracı erken alabilir miyim?

Sizinkinden hemen önce bir rezervasyon yoksa, ekstra ücret ödemeden aracı rezervasyonunuzdan 14 dakika öncesine kadar alabilirsiniz. (Eğer araca 15-30 dakika önce girerseniz, yarım saatlik ilave tutar fatura edilecektir.)

Kapılar ancak araç müsait ise erken açılır. Eğer araca giremiyorsanız, bir önceki üyenin rezervasyonu hala sürüyor demektir. Sadece rezervasyonunuzun başlangıç saatine kadar bekleyin ve tekrar deneyin.

Araç hasar görmüş ise ?

Kullanıma başlamadan önce, aracın etrafında dolaşıp, göçme, çizik veya başka hasar olmadığını görmek için birkaç dakika ayırın. Aynı şekilde içerisini de kontrol edin.

Herhangi bir sorun görürseniz, aracınızı kullanmaya başlamadan önce bizi arayın. 0850 250 0 947

Neden olmadığınız bir hasardan sorumlu tutulmak istemezsiniz. Bu nedenle lütfen rezervasyonunuzun başında aracı kontrol etmeyi unutmayın.

Eğer araç kirli ise ya da yeterince yakıt yoksa?

Geldiğinizde aracınız temiz ve en az 1/4 depo yakıt dolu olmalı. Bu, bir kuraldır. Eğer bir sorun varsa, bizi 0850 250 0 947 üzerinden aramanızı ve sorunu bildirmenizi isteriz.

Eğer aracı temizletmek isterseniz ve hesabınıza 20 TL kadarını geri öderiz. Tercih ederseniz, sizi başka bir araca nakletmek için elimizden geleni yaparız.

Rezervasyonumu uzatabilir miyim?

Başka bir üye hemen sizden sonra rezervasyon yaptırmamış ise, iPhone® veya Android™ uygulamalarından, SMS, mobil web sitesi kullanarak veya 0850 250 0 947 numarasını arayarak uzatabilirsiniz.

Yol ücretleri hakkında?

Rahatınızı düşünerek bir çok kentte araçlara Hızlı Geçiş Sistemi ekledik. Hızlı geçiş kullanımınız için ek ücret bulunmuyor; hesabınıza sadece fiili yol ücretlerini yansıtıyoruz. Yol ücretlerinin ulaşmasının 3 hafta veya daha uzun sürebileceğini dikkate alın; bu nedenle, bu ücretler rezervasyonunuzdan ayrı fatura edilecektir.

Yol yardımı hizmetleriniz var mı?

Evet, Zipcar üyeliğiniz yılda 365 gün, günde 24 saat yol yardımı hizmetlerini kapsar. Yalnızca 0850 250 0 947 üzerinden bizi arayın, biz ayrıntılarla ilgileniriz.

araç içine evcil hayvan alabilir miyim?

Evet ama ancak taşıma çantası içinde olduğunda. Birçok üyenin hayvan tüyüne karşı alerjisi var. Dolayısıyla eğer hayvanınız, taşıma çantasından çıkarsa, lütfen rezervasyonunuz bitmeden önce aracı temizletin.

Engelli üyeler veya yolcular tarafından kullanılan rehber hayvanlar bu kuralın dışındadır. Bu hayvanlar evcil hayvan taşıma çantası olmadan araca girebilir. Eğer bir araca bir rehber hayvan getirmek isterseniz, lütfen 0850 250 0 947 numarasını arayarak bize bildirin, bir sonraki üye kullanmadan önce aracı temizletebilelim.

Araçta sigara içebilir miyim?

Hayır, sigara araca zarar verir ve diğer üyelerin sağlığını etkileyebilir. Araçta sigara içtiği belirlenen üyemize, aracı tam olarak dumansız hale getirecek temizlik ücretini fatura edeceğiz.

Unutmadan, aynı zamanda, araç kullanırken sigarayı aracın dışında tutmak, HALA araç içinde sigara içmek olarak kabul edilir. Doğrusu bu, biliyorsunuz.

Benim rezervasyonum sırasında başka biri aracı kullanabilir mi?

Yalnızca üyeler araçları kullanabilir. Yolculuk sırasında yanınızdaki kişi üyemiz ise, aracı onunla dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz. Hesabınıza ailenizi ya da arkadaşlarınızı ekleyebilirsiniz; böylece onlar da kullanabilir.

Üye olmayanlar sigorta kapsamına alınmaz. Rezervasyonunuz sırasında üye olmayan birinin aracı kullanmasına izin verirseniz, onun aracı kullandığı sürede meydana gelecek hasarların bedelinden siz sorumlu olursunuz. Aynı zamanda üyeliğinizi de kaybedersiniz. Bu da pek hoş bir durum değil.

Eğer araç içinde bir şey bırakır (veya bulursam) ne olur?

Eğer araç içinde bir şey bırakırsanız, araca bir başkası tarafından rezervasyon yapılmamış olduğu sürece, bıraktığınız eşyayı almak için rezervasyonunuzun bitiminden sonraki üç saat içerisinde araca girebilirsiniz. Lütfen aracı çalıştırmayın yoksa kullanım ücreti fatura edilir.

Eğer üç saatlik sürenin dışında ise araca girmek için uygun olan ilk saat için bir rezervasyon yapmalısınız.

Araçta bir eşya bulursanız, lütfen onu torpido gözüne veya bagaja koyun ve bizi 0850 250 0 947 üzerinden arayın. Üyenin kayıp eşyası için döneceğini ümit edelim. Aynı zamanda onu internet üzerinden Kayıp & Buluntu forumunda duyurabilirsiniz.

Rezervasyonum sırasında ceza alırsam ne olur?

Biz, benzin ve sigortayı karşılıyoruz ama yasal ihlallerden siz sorumlusunuz. (hatalı park, aşırı hız, kırmızı ışıkta geçme, kameraya yakalanma ve geçiş ücreti ihlalleri, vb.) Araç kullanımınızda iken düzenlenip de Zipcar'a tebliğ olan trafik cezaları vs. tüm cezalar Zipcar tarafından ödenip, Üye’ye fatura edilir. Bu işleme ilişkin olarak da sizlerden ek 30 TL hizmet bedeli alıyoruz.

araç ile kaza yaptıysam, ne yapmalıyım?

Önce derin bir nefes alın ve şu adımları izleyin:

  1. Herhangi bir yaralanma durumunda acil servisi arayın. Sigorta koşullarının geçerli olması için mutlaka polis raporu alın.
  2. Daha sonra 0850 250 0947 arayın ve bize durumu bildirin.
  3. Aşağıdaki adımları izleyin:
    • Maddi hasarlı ve çift taraflı trafik kazalarında, taraflar arasında mutabık kalarak doldurulmuş ‘maddi hasarlı trafik kazası tespit tutanağını’ doldurup, imzalayıp bize gönderin.
    • Tek taraflı kazalarda mutlaka polis raporu alın.
    • Daha detaylı bilgi için Araç kullanım Kuralları’nın 7 no’lu maddesini inceleyin.
  4. Kaza ile ilgili değerlendirmenizi savunun:
    • Tüm hasarların ve kaza yerinin fotoğraflarını çekin. Bu açılabilecek herhangi bir sigorta davası açısından çok önemlidir.
    • Tarafsız şahitler bulun. Yolcular, aileniz ve arkadaşlarınız tarafsız şahitler kadar etkili olmaz. Eğer başka görgü tanıkları kazaya şahit olmuş ise, onların iletişim bilgilerini isteyin ve gördüklerini yazmalarını sağlayın.
    • Eğer herhangi bir taraf özür diler veya kazadaki sorumluluğunu kabul ederse, not edin. Mümkün olursa, bunu yazılı olarak alın ve bu bilgiyi bize iletin. Hatta bizi 0850 250 0 947 üzerinden arayıp, karşı tarafı bizimle telefonda görüştürebilirsiniz.
  5. Sağ salim evinize döndüğünüzde, kaza ile ilgili bazı belgelere ihtiyacımız olacak. Detaylara göz atın.
  6. 1 ile 5 arasındaki adımları tamamladıysanız, gidin ve kendiniz için güzel bir şey yapın. Zaten, tam da bizim ihtiyacımız olduğu şekilde, yapabileceğiniz her şeyi yaptınız.

Maalesef Zipcar üyeliğiniz kaza hakkında tüm ayrıntılara ulaşıncaya kadar, geçici bir süre askıya alınacak. Sigorta nedeniyle, ayrıntılı bir soruşturmayı tamamlamamız gerekiyor. Ama hesabınız yeniden çalışır hale gelir gelmez size haber vereceğiz. Bu süreç genellikle iki hafta kadar sürer. Herhangi bir sorunuz olursa her zaman servis@zipcar.com.tr adresine  e-posta gönderebilir veya numaralı yerel ofisinizinden arayabilirsiniz.


tümünü genişlet

Zipcar'ınıza yakıt alma

Yakıtı kim ödüyor?

Biz! Eğer depo ¼ dolu ise sizin sadece en yakın Opet istasyonlarından Otobil ile depoyu doldurmanız gerekiyor.( Ya da ¾ boşsa? Hangisi olursa olsun.) Zipcar yakıt politikası 6 Altın Kural’ımızda yer almaktadır ve herkesin hemen yola koyulmasını sağlamanın yolu budur.

Araca nasıl yakıt koyarım?

Yakıt bizden! Tüm araçlarda Opet Otobil mevcuttur. En yakın Opet istasyonlarından Otobil ile depoyu doldurmanız yeterli. Araçtan inmenize bile gerek yok!

Opet Otobil çalışmazsa ne olur?

Tüm Opet istasyonları Zipcar araçlarını tanıyor ama yine de teknik bir hata ile karşılaşırsanız devam edin ve ödeyin, size geri ödeyeceğiz. İşte bu kadar iyiyiz.

tümünü genişlet

Zipcar aracınızı geri getirme

Araç ile işim bittiğinde nereye iade edeceğim?

Aracınızı aldığınız yere iade edin. Bulunduğunuz yerde araç için ayrılan birden fazla yer varsa, herhangi biri olur.

Aracın bulunduğu yer için hatırlatma mı gerekiyor? Rezervasyon onayınızda ve mobil uygulamalarda yönlendirmeler bulunuyor.

Araç alanı kullanılmış veya engellenmiş ise?

0850 250 0 947 numarasından bizi arayın. Yakınlarda bir park yeri bulmak için yardımcı olmaya çalışalım.

Araç noktasında başka bir araç varsa, lütfen bu şanssız aracın markasını, modelini ve plaka numarasını not edin ki, onu çektirebilelim.

Rezervasyonumu nasıl bitirebilirim?

Lütfen bütün eşyalarınızı almayı, çöpleri atmayı unutmayın ve bir sonraki üye için en az çeyrek depo benzin bırakın.

Anahtarları torpido gözüne koyun ve Zipkart ya da akıllı telefonunuzdaki Zipkart uygulamanız ile kitleyin.

Aracı geç iade edersem ne olur?

Eğer aracı geç iade ederseniz 200 TL ile başlayan gecikme ücreti ödersiniz. Zamanında iade etmek araç paylaşımı dünyasında gerçekten önemlidir. Eğer biri aracı geç iade ederse, sonraki üye rezervasyonunu zamanında başlatamaz. Ona başka bir araç bulmak ve hatta bazen onu araca kadar bir taksi ile göndermek zorundayız. Niye gecikme cezasına ihtiyaç duyduğumuzu anlıyorsunuz değil mi? Acımasız olmaya çalışmıyoruz; yalnızca üyelerin ihtiyaç duyduklarında araçlarını almalarını sağlamaya çalışıyoruz.

Geç iade ücretini önlemeye yardımcı olan bir kaç ipucu:

  • Zipcar Mesaj Uyarıları için kaydolun. Rezervasyonunuz hakkında hatırlatma uyarısı göndereceğiz ve ayrıca yolculuğunuzu uzatabilme konusunda size bilgi vereceğiz .
  • Aracınızın rezervasyonunu yaparken tüm yolculuğunuz için yeterli zaman ayırdığınızdan emin olun. Yolculuk (gidiş dönüş) süresini ve gittiğiniz yerde geçireceğiniz zamanı düşünün. Devam edin ve emin değilseniz kısa bir ekstra süre ile rezervasyon yapın.
  • Gittiğiniz yerden zamanında ayrılın. Eğer oraya gitmeniz bir saat aldıysa, büyük ihtimalle dönüşünüz de bir saat tutacaktır. Trafik nedeniyle oluşacak gecikmeler için de pay koyun.
  • Rezervasyonunuz sırasında aracı zamanında getiremeyeceğinizi fark ederseniz, her zaman akıllı telefonunuzdan rezervasyonunuzu uzatabilir veya 0850 250 0 947'yi arayabilirsiniz. Eğer sizinkinden hemen sonra başka bir rezervasyon yapılmamışsa, uzatabilirsiniz. Eğer başka biri araç için bekliyorsa, onun  için farklı bir düzenleme yapmamız gerekecek. Bu nedenle bizi mümkün olduğunca çabuk arayın.

Eğer aracı kirli veya az benzinle iade edersem ne olur?

Aracı bir sonraki üye için en az çeyrek depo benzin ile ve iyi durumda teslim etme sorumluluğunuz var. Bu kurallara uymamak ceza almak ile sonuçlanabilir. Daha fazla bilgi edinin.

tümünü genişlet

Sigorta ve hasar

Sigorta kapsamı nedir?

üyelik sözleşmesine uyan, itibarlı her üye bir araç kullanırken kapsam içindedir. İşte önemli noktalar:

  • Geniş kapsamlı hasar teminatı
  • Üyeler 2.000 TL hasar ücretinden. İsteğe bağlı hasar güvencesi ile bu tutar azaltılabilir ya da kaldırılabilir.

Tam kapsamlı sigorta için, üye kontratını kontrol edin.

Türkiye dışında bir rezervasyon yapmak? Sağlanan kapsamın aracı nerede kullandığınıza göre değişiklik göstereceğini dikkate alın. Başka bir ülkede araç kullanımı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Niçin hasar ücreti var ve ne zaman uygulanır?

Zipcar kullanımınıza sigorta dahildir ancak Zipcar aracı ile bir kazaya karışmanız durumunda sizden maksimum 2.000 TL hasar bedeli alınır. Göçmeler, çizikler, çarpışmalar, lastik hasarları, ön cam kırıkları, (ışıkları açık bırakmaktan kaynaklanan) bitmiş aküler, motor problemleri, vandalizm, hırsızlık, üçüncü taraf hasarları ve bazı durumlarda üçüncü şahıs yaralanmalarında hasar ücreti uygulanabilir.

Eğer üçüncü şahıs  %100 kusurlu olduğu yeterli biçimde kanıtlanırsa, bu durumda Zipcar üyesi hasar ücretinden sorumlu olmayacaktır.  Üyeler araçtaki olağan eskime ve aşınmalardan da sorumlu değildir. Ancak, sel, dolu, rüzgar, ağaç devrilmesi vb. önüne geçilemez olaylar nedeniyle oluşan hasarlara ücret uygulanır.

Her rezervasyon öncesinde aracın içini ve dışını kontrol etmenizi ve bir hasar varsa bildirmenizi isteriz. Bu, sizin rezervasyonunuzdan önce olmuş bir hasardan sorumlu tutulmamanızı sağlar.

Hasar güvencesi satın alabilir miyim?

Eğer 21 yaşın üstünde iseniz ve son 12 ay içinde Zipcar aracı ile kaza yapmadıysanız, bir güvence almaya uygunsunuz. Hasar güvence bedeli, hasar ücretinizi azaltır veya ortadan kaldırır. Güvence satın almak sigorta kapsamınızı değiştirmez. Yalnızca araç ile bir kazaya karıştığınızda ödemeniz gereken minimum tutarı değiştirir.

Hasar güvencesi satın alındığı tarihten itibaren geçerlidir. Güvence iade edilmez.

Kaza soruşturması sırasında ne olur?

  1. İlk yapmanız gereken hasar tespit tutanağını doldurmaktır.(tüm araçlarda mevcuttur) Her iki sürücünün de bunu imzalaması gerekiyor; (mutlaka ıslak imza aldığınızdan emin olun)ama eğer bu mümkün olamıyorsa (örneğin, diğer sürücü durmadı ise) mutlaka polis çağırıp rapor temin etmeniz gerekiyor. Lütfen tamamlanmış formu, sizin için hangi yol daha kolay (ve hızlı) ise bize iletin ve tüm fotoğraf ve belgeleri(olaya karışan diğer sürücülerin sürücü belge, ruhsat, zorunlu trafik sigortalarını sağlayan poliçe fotokopileri) aşağıdaki mail’e ekleyin. Detaylı bilgi için Araç Kullanım Koşulları 7 no’lu maddeyi inceleyin.

    E-posta servis@zipcar.com.tr

    Zipcar TR
    Dikkat: Zipcar Kaza Raporları
    Otokoç Otomotiv Tic. San.
    Aydınevler Mah. Dumlupınar Cad.
    No: 60 Küçükyalı/İstanbul
  2. Eğer biri yaralandıysa, ya da sürücüler kazanın ayrıntıları konusunda anlaşamıyorsa veya diğer sürücü alkol ya da uyuşturucu etkisi altında iken araç kullanıyor gibi görünüyorsa, üyenin polis çağırması ve polis raporundaki değerlendirmeleri mümkün olan en kısa sürede bize iletmesi gerekir.
  3. Zipcar araçtaki hasarı incelemek üzere yetkili servis ile iletişime geçecektir.
  4. Soruşturmanın tüm aşamaları sonuçlandığında, yetkili servis, bilirkişi (eksper) ve/veya üretici firmadan aldığımız raporu esas alarak hasar bedelini ve bu bedelin tarafınıza uygulanıp uygulanmayacağını belirten bir e-posta ile size bildirimde bulunacağız.

Bir kaza ya da vandalizm durumunda bizim politikamız, tüm bilgileri toparlayana kadar, üyeliğinizi bir süre askıya almaktır. Yukarıda çerçevesi belirtilen belgeler ve gerekli aşamalar tamamlandığında, askıya alma durumu kaldırılacaktır. Bu süreç iki haftadan daha kısa bir süre alır. Lütfen eğer soruşturmanın durumu hakkında herhangi bir sorunuz varsa servis@zipcar.com.tr e-posta gönderin.


tümünü genişlet

Zipcar üyeliği ve faturalama

Yıllık üyelik ücretim ne zaman fatura edilecek?

Eğer kullanım planınızda yıllık üyelik ücreti varsa; ücret, her yıl, üyelik tarihinizin yıldönümünde otomatik olarak fatura edilecek. (Eğer üye olduktan sonra kullanım planınızı değiştirirseniz, yenileme tarihiniz bu değişikliğin yapıldığı tarih olur.)

araç rezervasyonum ne zaman fatura edilecek?

Üyeliğinize bağlı olarak, rezervasyonlarınız rezervasyon yaptığınızda, rezervasyon sonunda veya ay sonunda fatura edilebilir. (Bu farklılıklar yalnızca faturalama ile ilgilidir ve araç seçiminiz veya yolculuğunuz üzerinde etkisi yoktur.) Üyelik ve faturalama döngünüz ile ilgili bilgileri görmek için hesap sayfanızı ziyaret edin. Araç kullanımınız sırasında ek ücretler gerçekleşmişse, bunları rezervasyonunuzun sonunda ekleyeceğiz.

Yakıt ve diğer masrafların iadesini nasıl alırım?

Yaptığınız harcamaları karşılayacağız. Nadiren, araca yağ eklemeniz ya da silecek suyu almanız gerekebilir. Bu durumlarda 15 TL'ye kadar olan masraflarınızı ödeyeceğiz. Araç yıkama için de 20 TL'ye kadar ödeyeceğiz.

Satın alma tarihini izleyen 30 gün içerisinde e-posta veya posta yoluyla isminizi Zipkart numaranızı, satın alınanlar, satın alma tarihi ve saati, satın alınan malın miktarını içeren, ayrıntılı faturayı gönderin.

E-posta: servis@zipcar.com.tr

Posta Adresi:
Zipcar TR
Dikkat: Zipcar Geri Ödeme
Otokoç Otomotiv Tic. San.
Aydınevler Mah.
Dumlupınar Cad.
No: 60 Küçükyalı/İstanbul

Faturanızı aldıktan sonraki yedi işgünü içinde hesabınıza ödeme yapacağız.

Eğer Zipkartımı kaybedersem?

Eğer Zipkartınızı kaybederseniz, 0850 250 0 947 üzerinden bizi arayın, onu iptal edip, yenileme için düzenleme yapalım. (Size yıllık ücretsiz bir adet Zipkart yenileme imkanı verebiliyoruz ancak daha fazlasına ihtiyacınız olursa, masraflarımızı karşılamak için size 50 TL ücret fatura etmek zorundayız. )

Kullanım kredisi nasıl çalışır?

Kullanım kredisi, kullanım ve ilgili maliyetler için kullanılır. Üyelik ücretleri, ihlaller, cezalar ve diğer kullanım dışı ücretlere uygulanamaz. Tüm kullanım kredileri üyenin kullanımı yapacağı şehir ile özdeşleştirilen yerel para birimindedir ve farklı bir para biriminin geçerli olduğu herhangi bir şehirde yapılan kullanımlarda geçerli olmayacaktır. Kullanım kredileri başka bir kişiye veya hesaba aktarılamaz.

Kullanım kredinizin süresinin ne zaman dolduğunu kontrol etmek için internet üzerinden Hesabım'a gidin ve "Kredilerim" bağlantısına tıklayın.

Bilmem gereken Zipcar ücretleri nelerdir?

Hiç kimse ücretler ve para cezaları hakkında konuşmaktan hoşlanmaz ama tüm bu araç paylaşımının sorunsuz olması için bunlar bir "zorunluluk". Böyle şeyler için hiç bir zaman para ödemek zorunda kalmayacağınızı umuyoruz...

  • Geç İade Ücreti: Gecikilen ilk saat için 200 TL, gecikme devamında her saat için 100 TL tahsil edilir fakat tahsil edilen azami tutar 400 TL ile sınırlı olacaktır. Geç kalınan her saat için saatlik ücret de ayrıca tahsil edilir. (daha fazlası için geç iadeler bölümünü okuyun).
  • Az Benzin Ücreti: 200 TL. Eğer aracı çeyrek depodan az benzin ile iade ederseniz.
  • Zipkart Yenileme: Her yıl için bir adet ücretsiz yenileme (her bir ek kart için 50 TL).
  • Kontak Anahtarı Yenileme: Anahtarı kaybederseniz yenileme ücreti 250 TL kadardır. Buna malzeme ve işçilik maliyetleri eklenir.
  • Rezervasyon Değişiklikleri: Belirtilen ön bildirim süresi içinde, rezervasyonunuzu iptal eder veya kısaltırsanız, herhangi bir ücret ödemezsiniz. Ancak belirtilen sürede gerekli ön bildirimde bulunmazsanız, rezervasyonunuzun tüm tutarı fatura edilir.
  • Kişisel Rezervasyon Danışmanlığı: Rezervasyon için bir yetkili ile yaptığınız her görüşme için 7 TL.
  • Cezalar/İhlal İşlemi Ücreti: Rezervasyonunuz sırasında meydana gelen park cezaları ve sürüş ihlallerini ödemekle sorumlusunuz. Eğer bir tebligat alır ve bir ihlal işlemi ile karşılaşırsak 30 TL işlem ücreti fatura edilir.
  • Hasar Ücreti: Üyeler kaza ile ilgili tüm masrafların 2.000 TL kadar ki kısmından sorumludur. 21 yaş üstündeki üyeler hasar ücretini azaltmak ya da ortadan kaldırmak için bir güvence satın alabilirler.
  • Diğer İhlaller: Her bir ihlal için 200 TL. Artı, Zipcar'ın herhangi bir zaman aracı ziyaret etmek zorunda kalarak üstlenmesi gereken maliyetler (sigara içme veya araçlardaki evcil hayvanlar nedeniyle yapılan ziyaretler dahil).

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Zipcar üyeliğinizi iptal etmek istiyorsanız 0850 250 0 947 üzerinden bizi arayın, size yardımcı olalım.

tümünü genişlet

Yurt dışında kullanım

ABD'de araç rezervasyonu yapmak? İşte bilmeniz gerekenler.

Yabancı bir ülkede bir araç rezervasyonu yapmak, evinizden rezervasyon yapmak kadar kolaydır. Arada bir iki küçük farklılık vardır. ABD'de bir araç rezervasyonu yapacaksanız, işte bilmeniz gerekenler:

  • Kendinize ait Zipkartınızı getirin: Rezervasyonunuzu mobil uygulama ile başlatamazsınız. Önce Zipkartınızı okutmanız gerekir.
  • Anahtar direksiyon milinde: Anahtar direksiyon miline takılıdır. Lütfen anahtarı aracın içinde bırakın ve rezervasyonunuz süresince kapıların kilitlerini kapatmak ve açmak için Zipkartınızı veya akıllı telefonunuzu kullanın.
  • Hasar raporlama: Araçta hasar kayıt kitapçığı yoktur. Herhangi bir hasarı 1‑866‑4ZIPCAR'ı arayarak bildirin.
  • 180 mil/gün dahil: Rezervasyonunuza her gün için 180 mil dahil. Daha fazla kullanırsanız, her bir ilave mil için 0,45 USD. (lüks araçlar ve yük panelvanları için 0,55 USD kadar)
  • Yakıt kartı güneşlikte: Yakıt kartı güneşlikte bulunmaktadır. Lütfen benzin aldıktan sonra kartı yine güneşliğe koyduğunuzdan emin olun.
  • Ücretli yollar: Bazı yollarda ücret ödenmesi gerekir. Araçlarımızın pek çoğunda ücretsiz geçiş donanımı vardır, kuyrukta beklemeniz gerekmez. Geçiş izinleri için ücret yoktur; fiili yol ücretlerini hesabınıza yansıtırız. Yol ücretleri, rezervasyonunuzdan ayrı olarak fatura edilir.
  • Sınırları geçme: Meksika'da kullanamazsınız. Sigorta poliçemiz Meksika'da kullanımı kapsamaz. ABD'den Kanada'ya gidebilirsiniz, sorun olmaz.
  • Üye destek: Rezervasyonunuz sırasında yardıma ihtiyacınız olursa 1‑866‑4ZIPCAR'ı arayın.
  • Sigorta: Kapsamlı sigorta dâhildir ama ayrıntılar ülkelere göre değişir. ABD'deki sigorta kapsamı için daha fazla bilgi edinin.

Fransa'da bir araç rezervasyonu mu yapmak istiyorsunuz? İşte bilmeniz gerekenler.

Yabancı bir ülkede bir araç rezervasyonu yapmak, evinizden rezervasyon yapmak kadar kolaydır. Arada bir iki küçük farklılık vardır. Fransa'da bir araç rezervasyonu yapacaksanız, işte bilmeniz gerekenler:

  • Düz vitesliler: Bazı araçlar düz viteslidir. Rezervasyon yaparken araç bilgilerini kontrol edin.
  • Anahtar torpido gözünde: Anahtar torpido gözünde bulunmaktadır. Anahtarı rezervasyonunuz süresince kapıları açmak ve kilitlemek için kullanabilirsiniz ancak lütfen, rezervasyonunuzun bitiminde anahtarı torpido gözündeki yerine bırakın.
  • Hasar raporlama: Araçta hasar kayıt kitapçığı yoktur. Herhangi bir hasarı 09 87 67 50 67'ı arayarak bildirin.
  • 150 kilometre/gün dahil: Rezervasyonunuza her gün için 150 kilometre dahil. Daha fazla kullanırsanız, her bir ilave kilometre için 0,24 EUR (lüks araçlar ve yük panelvanları için 0,29 EUR kadar).
  • Yakıt kartı kapı cebinde: Yakıt kartı kapı cebinde bulunmaktadır. Lütfen benzin aldıktan sonra kartı yine kapı cebine koyduğunuzdan emin olun.
  • Sınırları geçme: araç'nızı Andorra, Belçika, Almanya, İtalya, Lüksemburg, İspanya ve İsviçre'de kullanabilirsiniz. Diğer ülkeler için lütfen bizi arayın, sizin için araştıralım.
  • Üye destek: Rezervasyonunuz sırasında yardıma ihtiyacınız olursa 09 87 67 50 67'ı arayın.
  • Sigorta: Kapsamlı sigorta dâhildir ama ayrıntılar ülkelere göre değişir. Fransa'daki sigorta kapsamı için daha fazla bilgi edinin.

Kanada'da bir araç rezervasyonu mu yapacaksınız? İşte bilmeniz gerekenler.

Yabancı bir ülkede bir araç rezervasyonu yapmak, evinizden rezervasyon yapmak kadar kolaydır. Arada bir iki küçük farklılık vardır. Kanada'da bir araç rezervasyonu yapacaksanız, işte bilmeniz gerekenler:

  • Kendinize ait Zipkartınızı getirin: Rezervasyonunuzu mobil uygulama ile başlatamazsınız. Önce Zipkartınızı okutmanız gerekir.
  • Anahtar direksiyon milinde: Anahtar direksiyon miline takılıdır. Lütfen anahtarı aracın içinde bırakın ve rezervasyonunuz süresince kapıların kilitlerini kapatmak ve açmak için Zipkartınızı veya akıllı telefonunuzu kullanın.
  • Hasar raporlama: Araçta hasar kayıt kitapçığı yoktur. Herhangi bir hasarı 1‑866‑4ZIPCAR'ı arayarak bildirin.
  • 200 kilometre/gün dahil: Rezervasyonunuza her gün için 200 kilometre dahil. Daha fazla kullanırsanız, her bir ilave kilometre için 0,30 CAD. (lüks araçlar ve yük panelvanları için 0,40 CAD kadar)
  • Yakıt kartı güneşlikte: Yakıt kartı güneşlikte bulunmaktadır. Lütfen benzin aldıktan sonra kartı yine güneşliğe koyduğunuzdan emin olun.
  • Ücretli yollar: Bazı yollarda ücret ödenmesi gerekir ve birçok araçlar'da ücretsiz geçiş donanımı vardır, kuyrukta beklemenize gerek kalmaz. Geçiş izinleri için ücret yoktur; fiili yol ücretlerini hesabınıza yansıtırız. Yol ücretleri, rezervasyonunuzdan ayrı olarak fatura edilir.
  • Sınırları geçme: Kanada'dan ABD'ye araç ile geçebilirsiniz, sorun olmaz. Ancak, Meksika'ya geçemezsiniz. Sigorta poliçemiz Meksika'da kullanımı kapsamaz.
  • Üye destek: Rezervasyonunuz sırasında yardıma ihtiyacınız olursa 1‑866‑4ZIPCAR'ı arayın.
  • Sigorta: Kapsamlı sigorta dâhildir ama ayrıntılar ülkelere göre değişir. Kanada'daki sigorta kapsamı için daha fazla bilgi edinin.

Birleşik Krallık'ta bir araç rezervasyonu yapma İşte bilmeniz gerekenler.

Yabancı bir ülkede bir araç rezervasyonu yapmak, evinizden rezervasyon yapmak kadar kolaydır. Arada bir iki küçük farklılık vardır. Birleşik Krallık'ta bir araç rezervasyonu yapacaksanız, işte bilmeniz gerekenler:

  • Düz vitesliler: Bazı araçlar düz viteslidir. Rezervasyon yaparken araç bilgilerini kontrol edin.
  • Anahtar torpido gözünde: Anahtar torpido gözünde bulunmaktadır. Anahtarı rezervasyonunuz süresince kapıları açmak ve kilitlemek için kullanabilirsiniz ancak lütfen, rezervasyonunuzun bitiminde anahtarı torpido gözündeki yerine bırakın.
  • Hasar kayıt: Her zamanki gibi hasar kontrolü yapın. Torpido gözünde bir hasar kayıt kitapçığı bulunmaktadır. Herhangi bir yeni hasarı rapor edin ve 0333 240 9000'ı arayın.
  • 60 mil/gün dahil: Londra'daki araç rezervasyonlarına günlük 60 mil dahildir. Diğer BK konumlardan yapılan araç rezervasyonlarına günlük 40 mil dahildir. Eğer günlük limitten daha fazla kullanırsanız; her bir ilave mil, 0,25 GBP (lüks araçlar ve yük panelvanları için 0,29 GBP) tutar.
  • Yakıt kartı: Yakıt kartı kapı soveni veya kapı cebinde bulunmaktadır. Lütfen benzin aldıktan sonra kartı aynı yere koyduğunuzdan emin olun.
  • Londra Trafik Ücreti: Trafik ücreti olan bölgelere endişelenmeden girebilirsiniz. Zipcar ücreti öder.
  • Sınırları geçme: Birleşik Krallık dışında herhangi bir ülkede kullanmak için, yolculuğunuz süresince 'kiralık araç' sertifikasına sahip olmanız gerekir. En az bir hafta önce bizi arayın, bu belgenin size gönderilmesi için gerekenleri yapalım.
  • Üye destek: Rezervasyonunuz sırasında yardıma ihtiyacınız olursa 0333 240 9000'ı arayın.
  • Sigorta: Kapsamlı sigorta dâhildir ama ayrıntılar ülkelere göre değişir. Birleşik Krallık'taki sigorta kapsamı için daha fazla bilgi edinin.

İspanya'da bir araç rezervasyonu mu yapacaksınız? İşte bilmeniz gerekenler.

Yabancı bir ülkede bir araç rezervasyonu yapmak, evinizden rezervasyon yapmak kadar kolaydır. Arada bir iki küçük farklılık vardır. İspanya'da bir araç rezervasyonu yapacaksanız, işte bilmeniz gerekenler:

  • Avancar markası: Tüm araçlar Avancars olarak adlandırılır. Araç markaları alıştığınıza benzerdir ama onun yerine, onlara "Avancar" demelisiniz.
  • Kendinize ait Zipkartınızı getirin: Rezervasyonunuzu mobil uygulama ile başlatamazsınız. Önce Zipkartınızı okutmanız gerekir.
  • Anahtar torpido gözünde: Anahtar torpido gözünde bulunmaktadır. Anahtarı rezervasyonunuz süresince kapıları açmak ve kilitlemek için kullanabilirsiniz ancak lütfen, rezervasyonunuzun bitiminde anahtarı torpido gözündeki yerine bırakın.
  • Hasar raporlama: Araçta hasar kayıt kitapçığı yoktur. Herhangi bir hasarı 900 818 070'ı arayarak bildirin.
  • 80 kilometre/gün dahil: Rezervasyonunuza her gün için 80 kilometre dahil. Daha fazla kullanırsanız, her bir ilave kilometre için 0,28 EUR. (lüks araçlar ve yük panelvanları için 0,39 EUR kadar)
  • Yakıt kartı güneşlikte: Yakıt kartı güneşlikte bulunmaktadır. Lütfen benzin aldıktan sonra kartı yine güneşliğe koyduğunuzdan emin olun.
  • Sınırları geçme: Araçları, Andorra, Fransa ve Portekiz'e geçirebilirsiniz. Diğer ülkeler için lütfen bizi arayın, sizin için araştıralım.
  • Üye destek: Rezervasyonunuz sırasında yardıma ihtiyacınız olursa 900 818 070'ı arayın.
  • Sigorta: Kapsamlı sigorta dâhildir ama ayrıntılar ülkelere göre değişir. İspanya'daki sigorta kapsamı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Avusturya'da araç rezervasyonu mu yapacaksınız? İşte bilmeniz gerekenler.

Yabancı bir ülkede bir araç rezervasyonu yapmak, evinizden rezervasyon yapmak kadar kolaydır. Arada bir iki küçük farklılık vardır. Avusturya'da bir araç rezervasyonu yapacaksanız, işte bilmeniz gerekenler:

  • Düz vitesliler: Bazı araçlar düz viteslidir. Rezervasyon yaparken araç bilgilerini kontrol edin.
  • Anahtar torpido gözünde: Anahtar torpido gözünde bulunmaktadır. Anahtarı rezervasyonunuz süresince kapıları açmak ve kilitlemek için kullanabilirsiniz ancak lütfen, rezervasyonunuzun bitiminde anahtarı torpido gözündeki yerine bırakın.
  • Hasar kayıt: Her zamanki gibi hasar kontrolü yapın. Torpido gözünde bir hasar kayıt kitapçığı bulunmaktadır. Herhangi bir yeni hasarı rapor edin ve 0810 / 100 377'ı arayın.
  • 20 km/gün dahil: Rezervasyonunuza her gün için 20 km dahil. Daha fazla kullanırsanız, her bir ilave km için 0,50 TL. (lüks araçlar ve yük panelvanları için 0,85 TL kadar)
  • Yakıt kartı kapı cebinde: Yakıt kartı kapı cebinde bulunmaktadır. Lütfen benzin aldıktan sonra kartı yine kapı cebine koyduğunuzdan emin olun.
  • Sınırları geçme: Aracınızı Almanya, İtalya, Liechtenstein, İsviçre Slovakya, Slovenya, Çek Cumhuriyeti, Macaristan'da kullanabilirsiniz. Bunlar dışında bir ülkede kullanmak isterseniz, yazılı izin almanız gerekir. Lütfen bir kaç gün öncesinde bizi 0810 / 100 377 numarasından arayın.
  • Üye destek numarası: Rezervasyonunuz sırasında yardıma ihtiyacınız olursa 0810 / 100 377'ı arayın.
  • Sigorta: Kapsamlı sigorta dâhildir ama ayrıntılar ülkelere göre değişir. Avusturya'daki sigorta kapsamı hakkında daha fazla bilgi edinin.

Etki yaratmaya hazır mısınız?

Haydi, başlayalım.

Kimler araç paylaşımına uygun?

Zipcar bana uygun mu?
kimler araç paylaşımına uygun?

Nerede bir araç bulabilirim?

Zipcar'ımı Bul
nerede bir araç bulabilirim?

Direksiyon başına geçmeye hazır mısınız?

Zipcar'a Katılın
direksiyon başına geçmeye hazır mısınız?
hemen katılın

nasıl çalışır?

  • genel bakış
  • neler dahil
  • sıkça sorulan sorular
    • Zipcar'a Katılım
    • Zipcar Rezervasyonu Yapın
    • Zipcar araçları
    • Kullanım
    • Zipcar'ınıza yakıt alma
    • Zipcar aracınızı geri getirme
    • Sigorta ve hasar
    • Zipcar üyeliği ve faturalama
    • Yurt dışında kullanım
  • ios-appstore-badge-tr
  • google-play-badge-tr
  • Facebook
  • Foursquare
  • Google+
  • Linkedin
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
  • Yelp
  • Hakkında
  • SSS
  • Basın
  • İletişim
  • 0850 250 0 947(0850 250 0 ZIP)
0850 250 0 947(0850 250 0 ZIP)
  • Ürünler & Hizmetler:
  • Business
Telif Hakkı © 2018 Zipcar, Inc. Tüm hakları saklıdır.
  • Kullanım Şartları
  • Gizlilik Politikası
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Telif Hakkı © 2018 Zipcar, Inc. Tüm hakları saklıdır.

Otokoç Otomotiv Tic. Ve San. A.Ş. Sicil no:0-6490-1935-3100258 KDV Sicil No 6490193531Kayıtlı İşyeri: K.Yalı Aydınevler M. Dumlupınar Cd. No:60/ Maltepe / İstanbul. Zipcar dünyanın en büyük araç paylaşımı ve araç kulübü hizmetidir. Geleneksel araç kiralama ve araç sahipliğine alternatif bir hizmettir. İstanbul, New York, Londra, Paris, Viyana ve diğer Avrupa ve Kuzey Amerika şehirlerinde araç rezervasyonu yapabilirsiniz. Kuzey Amerika genelindeki üniversite kampüslerinde de araçlar bulunmaktadır.

Canada | Belgique | Deutschland | España | France | 台灣 | Türkiye | United Kingdom | United States
Web sitemizde en iyi kullanıcı deneyimini sunduğumuzdan emin olmak için çerez kullanıyoruz. Siteyi kullanarak, çerez kullanımını onaylıyorsunuz. Daha fazla bilgi edinin | Bir daha gösterme.

Close